Profil Optik ny Tribune & Super Partner i FC Nordsjælland

Kategorier

Når Superliga-holdet på søndag løber på banen til opgøret mod OB bliver det med en ny tribune prydet med Profil Optik.

Danmarks førende optikerkæde har tegnet en partner-aftale med FC Nordsjælland for de kommende to år, og det byder bl.a. på eksponering på den ene langside på A-tribunen, men også et spændende nyt tiltag for Superliga-truppen omkring synstræning, som vil blive vist frem i det nye år.

’Vi er glade for at igen at kunne byde en ny stor partner velkommen i huset, som vi mener matcher os på de samme værdier. Profil Optik er en innovativ virksomhed, og det har vi set med projektet omkring synstræningen, som de har startet med vores Superliga-trup. Vi glæder os til at fortælle mere om i det nye år,’ fortæller FC Nordsjællands administrerende direktør Søren Kristensen.

Hos Profil Optik er der tilfredshed med den nye aftale, som allerede visuelt kan ses på den ene langside.

’Vi har været på udkig efter en klub, som både havde en innovativ tilgang til det at udvikle fodboldspillere, men også et værdisæt som handler om at udvikle og give unge mennesker chancen i et stærkt miljø med dygtige talentudviklere. Og her har vi fundet FC Nordsjælland, som værende den bedste klub i Skandinavien. Arbejdet med unge spillere er også grundlaget for vores ønske om at skabe et øget fokus på synstræning, da det er vigtigt at starte sin træning i en tidlig alder. Og baggrund af disse ting glæder vi også rigtig meget til et samarbejde,’ fortæller Profil Optiks Brand, PR & Marketing Manager, Liselotte Hammer.