Stryhns bliver Super Partner i FCN

Kategorier

FCN kommer i fremtiden til at spille med Stryhns på shortsene.

Foto: fcn.dk

Fødevareproducenten opgraderer deres partnerskab i FC Nordsjælland, og det betyder at der er indgået en ny 3-årig aftale.

Som en del af aftalen vil FC Nordsjælland bære Stryhns logo på shortsene fra 1.januar 2018, og det er samtidig første gang i klubbens historie, at en partner får pladsen på shortsene. Aftalen gælder for Alka Superliga-holdet, reserveholdet, samt klubbens ungdoms elitehold når disse spiller internationale turneringer.

FC Nordsjællands administrerende direktør, Søren Kristensen, er glad for aftalen.

‘Det er en rigtig god aftale vi har indgået med Stryhns, som både vi og Stryhns er tilfredse med. Denne aftale er også et godt bevis på, at vi kan måle en fornuftig fremgang på partner-fronten, hvor flere større virksomheder kan se værdien af et samarbejde med FCN, fordi vi repræsenterer stærke værdier, samtidig med at vi står for en positiv tilgang til tingene på og udenfor banen.’

‘Det er samtidig også en historisk aftale, i og med, at det er første gang i klubbens 14 år gamle historik, at vi får en partner på vores shorts. Vi er glæder os over, at Stryhns bliver en synlig del af vores positive fremgang,’ fortæller Søren Kristensen.

Hos Stryhns er der også glæde over at lave en forlængelse af samarbejdet.

‘Jeg er utrolig stolt over, at Stryhns nu får muligheden for at blive en større og mere integreret del af FC Nordsjælland. For Stryhns er det et privilegie at blive den første til at få en plads på FCN’s shorts, da FCN, for mig, står som en klub med passion for at skabe fremtidens talenter.’

‘Som en del af de fleste unges hverdag, hvor en mad med leverpostej stiller den hurtige sult og giver energi til at yde sit bedste, synes jeg, at der er et rigtig godt match mellem FCN og Stryhns, og jeg håber, at vores sponsorengagement vil være med til at bringe yderligere succes til FCN, så endnu flere unge talenter får muligheden for at begå sig på højeste niveau,’ fortæller Marketingdirektør Lars Bo Christiansen.