Arbejdernes Landsbank forlænger aftalen til 2020

Kategorier


Arbejdernes Landsbank vil være at finde på ryggen af FCN den næste 5 år – foto: fcn.dk

Arbejdernes Landsbank forlænger Top Partner aftale med FCN til 2020

Arbejdernes Landsbank vil i de næste fem år forsat være eksponeret på ryggen af FC Nordsjællands trøjer og samtidig forsætte deres aktive deltagelse i den Nordsjællandske fodboldboldudvikling.

Adm. Direktør Ole Palmå: – Vi er utroligt glade for at Arbejdernes Landsbank forsætter som Top Partner i FC Nordsjælland. Det er en sympatisk bank med store ambitioner, som er inde i en spændende udvikling. En forlængelse på 5 år er udtryk for et stærkt og værdifuldt partnerskab, og vi er stolte over den anerkendelse og tillid som Arbejdernes Landsbank viser FC Nordsjælland. Vi ser frem til at udvikle samarbejdet yderligere med Arbejdernes Landsbank i de næste mange år, siger Ole Palmå. Arbejdernes Landsbank startede deres fodboldeventyr hos FC Nordsjælland i 2011, som var bankens første partnerskab i dansk topfodbold på klubplan. Kommunikations- og Marketingsdirektør i Arbejdernes Landsbank, Peter Froulund udtaler: – Det var ikke svært at beslutte at vi skulle lave en ny lang aftale med FC Nordsjælland. Vores partnerskab med FC Nordsjælland har været en særdeles god investering for os og vi har gennem stærk eksponering opnået et styrket image. Klubbens værdier er i høj grad nogle som vi gerne vil forbindes med, og som betyder meget for os som virksomhed. Vi glæder os nu til de næste fem år som Top Partner i FC Nordsjælland, fortæller Peter Froulund. Med forlængelsen af aftalen vil Arbejdernes Landsbanks logo altså forsætte med at være på ryggen af klubbens trøjer ligesom at en af klubbens VIP-lounger stadig vil bære navnet AL-Bank Lounge. Best. Formand Allan K. Pedersen: – Vi har nu begge vores trøjepartnere på plads, og når to af vores største partnere viser os så stor og lang tillid, senest med forlængelsen af Arbejdernes Landsbank i fem år, så giver det os ro til at arbejde videre med vores strategi omkring udviklingen af Superliga-holdet, talentudviklingen og klubbens kommercielle områder, som alle er vigtige parametre for at få en fodboldklub til at fungere, siger Allan K. Pedersen. For yderligere oplysninger, kontakt venligst: Kristoffer Skadhauge, Mediechef i FC Nordsjælland: 22625855
Peter Froulund, Kommunikations- og Marketingdirektør i Arbejdernes Landsbank: 29202648