AL-Bank ny Super Partner i FC Nordsjælland

Kategorier

 

AL-Bank ny Super Partner i FC Nordsjælland

AL-Bank vil i de næste fire sæsoner være på ryggen af FC Nordsjællands trøjer og være en aktiv del af den Nordsjællandske fodboldudvikling.

FC Nordsjælland har indgået en aftale med AL-Bank, der i de næste fire år er Super Partner i FC Nordsjælland. En aftale der betyder, at AL-Banks logo vil være at finde på ryggen af FC Nordsjællands spillere til alle Superligakampe, ligesom den største VIP-lounge i Farum Park fremover vil bære navnet “AL-Bank Lounge” -Vi er enormt glade for, at vi nu kan præsentere AL-Bank som den første Superpartner i FCN. Det er en bank og en virksomhed, som har store ambitioner og flere gange har vist sit engagement i dansk eliteidræt – ikke mindst gennem deres rolle som en af Superligaens hovedsponsorer . Derfor mener vi AL-Bank er et perfekt match med FCN, og vi ser meget frem til det gode samarbejde der nu er lagt grundstenen til. Jeg er sikker på AL-Bank vil kunne mærkes som et frisk pust for både partnere, fans og alle andre omkring FC Nordsjælland, siger Bestyrelsesformand i FCN Allan K. Pedersen. Også hos AL-Bank er der tilfredshed med aftalen som Superpartner hos pokalmestrene, hvor der lægges stor vægt på netværket med de 55 samarbejdsklubber i regionen og arbejdet med at udvikle talenter. -Vi er stolte af at kunne sige, at vi nu er med hele vejen, når FC Nordsjælland kaster sig ud i en ny sæson. -Fodbold skaber sammenhold og inspirerer børn, unge og voksne til at kæmpe for fælles mål. Den begejstrer og skaber glæde og rigdom i hverdagen. Det engagement og nærvær, som FC Nordsjælland arbejder for at give videre, er også værdier, som vi sætter højt i vores arbejde i banken og i vores daglige kontakt med kunderne. Det er derfor helt naturligt for os at støtte en klub, der både har store ambitioner i Superligaen og fokus på det nære, daglige foreningsarbejde, siger Marketingsdirektør i AL-Bank Peter Froulund. FC Nordsjælland havde indtil denne sommer Jyske Bank som hovedsponsor. En konstruktion klubben nu vil gå væk fra og i stedet sammensætte en gruppe af Superpartnere, som AL-Bank altså repræsenterer den første af. -Aftalen med AL-Bank giver os ro på bagsmækken, så vi nu kan bruge det næste halve års tid på at finde og udvælge de andre virksomheder, som sammen med AL-Bank skal danne en stærk gruppe af Superpartnere i FC Nordsjælland. Vi har naturligvis gjort os mange tanker omkring den proces, og det vil vi melde mere ud om i den kommende tid. Men lige nu glæder vi os over den gode start, vi har fået i form af samarbejdet med AL-Bank, siger Allan K. Pedersen. Den nye sponsorkonstruktion i FC Nordsjælland kommer bl.a. til at betyde, at tigrene starter efterårssæsonen uden en sponsor på maven af spilletrøjerne.